Studiegården.



<3

Berättar mer om jullovet m.m. senare när jag har mer tid.                     Foto: Kajsa Dahl
Just nu sitter jag i studiegården med Simon som vanligt.
I morse väckte min älskade kisse Timon mig som vanligt, och jag garanterar: Han var busigare än vanligt till och med!
Jag trodde allvarligt talat att jag skulle dö av skratt.
I alla fall när man kommit till skolan så, vad gjorde jag? Jag minns inte. xD
Aja, dyker säkert upp senare. Mitt minne är inte alltid det bästa.
Har i alla fall tillbringat största delen av dagen med Simon. Sen var vi även enr till finnbacken en sväng och hälsade på min lillebror. Haha xD Sen träffade vi Jenny och hennes vänner, pratad elite och rökte. Sen började jag & Simon gå tillbaka till tannen, men stannade ett bra tag i tunneln. Vi var bara tvungna att göra en sak, få bilder på en grejj. Vad för grejj får ni se senare. :)


Samt är ni jättegulliga om ni blir vän med HaLlOnPoRr @ bdb. :D

Kommentater
Postat av: Julia

DE ÄR JAG SOM HAR FOTAT TIMON! inte kajsa =(

2009-02-06 @ 17:27:31
URL: http://www.juliaa.weebly.com
Postat av: Julia

Men hallå, din gullmupp, de är min bild inte Kajsas HAHA XD

2009-02-13 @ 16:00:28
URL: http://www.juliaa.weebly.com

Kommentera Emilia här:

Namn:
Kom ihåg mig!!

E-portadress: ([email protected])

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0