I need to make it throught.



Godmorgon folket.
Har precis anlänt till vår allas älsklingsplats - skolan. Sitter i studiegården, fortfarande med jacka och alla ytterkläderna på. Jag är för lat för att gå till skåpet. Angående skolan måste jag seriöst försöka skärpa mig, jag vill in på Forslunda. Det är allt jag vill. Under HT gjorde jag itne ens ett kapitel i matten, och nu har jag typ 6st att klara av, och jag vet inte ens om jag får ens halva VT på mig, anledningen kanske jag nämner någon gång men inte nu.               
Samt ska jag kämpa för att behålla mitt MVG i svenska, och få ha lite bild också, så jag kan ändra VG till MVG där. Nu låter jag som en plugghäst, men jag måste ju försöka.
Jag måste klara av det.





Var i alla fall med Simon igår kväll, vi gick och köpte 'förfriskningar' och sedan gick vi till Linda & Henke för att betala av min skuld på en hel cigg. :'O Wow. Precis när man ska stiga in i deras lägenhet ringer mobilen. Haha jo då är det Linda som undrar om vi ska komma. Jag höll nästan på dö av skratt. Sen skulle jag kasta en cigg till henne, och vart träffade jag? Jo, rätt i en tillbringare med vatten. Hahaha.




Kommentater

Kommentera Emilia här:

Namn:
Kom ihåg mig!!

E-portadress: ([email protected])

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0