Förlåt.


Damn it. Det måste verka som att jag är en riktig falsk jävel, men jag kan inte hålla i träffen på lördag elr ens närvara. Trors att jag anordnat den fårn början till slut, fick upp den på events och ca 70pers anmält sig. Jag hoppas bara att Oliver elr ngn annan vänlig själ kunde hålla i den i mitt ställe, eller att vi kan ändra datum. Känns jävligt surt, och inte lite taskigt. Förlåt folket, ni får än en gång överleva utan mig.

Jag bjuder på en jävligt gammal bild.

Däremot har jag redan börjat på ett nytt 'projekt', där det inte kan gå fel. Pratat med Sara & Pasi och de skulle lätt godkänna om jag drog hem 40pers, sålänge vi skippade att supa och hålla på. Så, nu gäller det bara att hitta ngn rolig ide.
Tips på aktiviteter osv ngn? :)

Och för en gångs skull ska jag vara nykter på valborg.
På gott och ont.

Kommentater
Postat av: Julia

Kunde jag komma på torsdag och sova eller? Jag vill se ditt hår och typ.. ta massa modellbilder ochbara ha trevlans :D <3

2009-04-29 @ 17:27:11
URL: http://ecliipse.blogg.se/
Postat av: Snowfire

Snurra flaska

2009-04-29 @ 21:07:58

Kommentera Emilia här:

Namn:
Kom ihåg mig!!

E-portadress: ([email protected])

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0