Ett dygn med Julia



Julia sov hos mig iförrgår till igår, det var grymt kul. :) Jag övergav henne direkt och slängde mig i duschen, så fick hon leka med ett dockskåp under tiden. :) Sen löste vi korsord som galningar och vi klurade ut hur vi kom till världen. Julia kom med en fin ädel stork. Jag kom i en bur lastad på ett fartyg över atlanten tillsammans med apor. :) Sen när Julia ville sova mobbade hon mig för att jag alltid måste ha sista ordet innan jag somnar. Jag måste säga godnatt sist, det bara är så. Jag behöver inte tända/släcka lampan tills det känns rätt längre i alla fall! :)



Sen väcks man tidigt på morgonen av Julia såklart! Vi slänger på oss kläder och vipps är vi ute för att Julia vill fota Sixten(den vita katten), men jag var lat och stannade inne. Sen kom Julia in, och då ville jag också fota Sixten, så då rusade jag ut. xD Sen surade Julia för att jag fick vit katt i vit snö - bilder och inte hon, ägd. :) Sen upp på hästarna och iväg! Hon fick SIlvia och jag tog Litur. :) En härlig liten skogstur. Det roliga var iaf när Litur ramlade och gick ner på knä med mig på haha. :)


Aja, måste skynda iväg nu. Berättar mer sen. :)

Kommentater
Postat av: Din Julia <3

HAHA XD De va sara som väkte oss =( XD

Me njag kunde inte somna om och var hungrig >_> HAHA XD Massa puss på dej :) <3

2009-04-20 @ 20:03:47
URL: http://ecliipse.blogg.se/

Kommentera Emilia här:

Namn:
Kom ihåg mig!!

E-portadress: ([email protected])

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0