På banan igen :)


I förrgår var jag med Ingela hela dan :) Ja okej då, med Johan och Selma också. Vi for först till Tallträsk och kikade på Ingelas pappas hus, där han växt upp. Och jag har aldrig gillat ett hus så mkt förr, det går inte att beskriva.  Det var så mysigt. :) Men renovering behövs men det spelar ingen roll, fint ändå. Sen stack vi upp till Bergås i knaften en stund och var sociala med folket där. :) Och sen ner till Ingela och iväg till hästarna.


Det var grymt roligt, eftersom vi, elr ja, jag red, hon instruerade, på bana och tränade lite dressyr, jag har ju mest struttat runt i skogen sista tiden så. :) Jag red Mirå för första gången, lite smått nervös eftersom han är lite speciell av sig. :) Inte elak, men han vill få sin vilja fram. Jag fick honom faktiskt att gå i form 3 gånger. :) Sen longerade jag Mistral. Det var också intressant, det var första gången jag longerade en pålle. :) Dock tjafsade han, bockade bakut och protesterade men det gick bra. :)


/ Emilia

Kommentater

Kommentera Emilia här:

Namn:
Kom ihåg mig!!

E-portadress: ([email protected])

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0