Aktiv på nytt


Idag for Kenny, Melissa och alla hem mot stockholm igen. Shit, vad tomt det blir när man vant sig att ha huset fullt med folk. Har i alla haft extremt roligt. Just nu sitter Elina och stirrar ut genom ett fönster och tycker att jag är extremt tråkig, men jag behöver ta det lungt en stund och varva ner. Föresten, vad tycker ni om den nya bloggdesignen? Den är inte riktigt klar än men jag jobbar på och försöker få ordning på kodningen,  Så, det här innebär alltså än en gång att jag ska försöka bli aktiv med bloggen igen.
Kanske för att mina två sötnosar på www.ecliipse.blogg.se och www.roseships.blogg.se börjat blogga och allting. Då vill jag också! Samt har Kirpo åkt nu, så han är borta vår minsta lilla valp.
Jag saknar honom!
Btw betyder kirpo loppan på finska.







Bild: Kajsa Dahl

Kommentater
Postat av: Din Julia! <3

JAH! Du ska börja blogga igen Happy face =D

Jag ska va me dej på onsda -> torsda >_> Bara så att du vet!

Annars kommer jag sitta hemma som en klump! Ungefär hela påsklovet ;O



Jag saknar också Kirpo! Jag å AKsja kolalde på bilder sen första gången Kajsa va hos dej, HAHA va tjocka och as söta de va då :'D <33 Vi jämförde de och nu bilder, HIHI de har blivit as stora :O



BTW! Glöm inte skaffa blogglovin.com 8om du inte redan har de) och bevaka =D <3

2009-04-12 @ 16:08:55
URL: http://ecliipse.blogg.se/

Kommentera Emilia här:

Namn:
Kom ihåg mig!!

E-portadress: ([email protected])

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0