Palla!!



Hoppas att vi får tag i ngn snäll utköpare innan 14:00 idag då!
Festen igår kan vi ju inte kalla för fest, men jag var ju tvungen att göra alkotest när jag kom hem som vanligt, drf ångrar jag inte att jag drack så lite igår. Ikväll blir det annat, då ska jag dricka dubbelt så mkt som Simon och bli den gamla vanliga party queen från i somras!

Sen får jag så damp på en viss person som jag nämnde i förra inlägget. ja, jag gillar honom kanske fortfarande. Men inte så som du överdriver. Jag är inte alls så där jävla svartsjuk, jag har ingen anledning till det. Jag hindrar dig inte från att prata med honom elr nåt,  du ljuger som en jävla fitta. Förlåt men, jag börjar tröttna. Du ljuger hela tiden för folk, kan aldrig hålla saker som sägs mellan 4 ögon i ett förtroende för dig själv. Jag är trött nu.

Nu har anmälan gjorts i alla fall. Så jävla nervös/skräckslagen. mamma vet att nåt pågår men inte vad.  Aja, palla.
Jag ramlar ner i den eviga spiralen igen, ner i mörkret och tillbaka under ytan.
Ooops.. Fuck it.


Kommentater

Kommentera Emilia här:

Namn:
Kom ihåg mig!!

E-portadress: ([email protected])

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0