Riv muren!



Sitter och väntar på att Simon ska komma nu. Haha, är typ helt weird idag. Trött, yr och garvar åt allt. Aja, vad önskar just du dig i julklapp? =D Alltid bra att veta. :)
Själv önskar jag.. Att muren mellan mej och världen ska rasa. Jag är trött på att känna mig utanför, malplacerad, att jag inte hör hemma är. Att jag inte är en av alla andra, den där muren skiljer mej och allting annat åt. Luften jag andas är instängd och unken. Usch, usch. Riv muren, snälla Jultomten, du är inte verklig. Men det kanske inte jag heller är.

Kommentater
Postat av: Jultomten

du kanske får det du vill ha i julklapp :)

mvh Tomtens Pimp

2008-12-09 @ 18:53:07
URL: http://www.xxx.com

Kommentera Emilia här:

Namn:
Kom ihåg mig!!

E-portadress: ([email protected])

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0