Fest?


Sitter i studiegården med Simon, surprise.
Ikväll ska vi se Twilight på bio, skitkul. :)
Samt vill jag verkligen festa i helgen, men helvete vad alla sviker.
Vi får börja ränna runt efter nya kontakter antar jag.
Men jag kan inte släppa det, den där random man hörde om som försökte därnka sig i toaletten.
JAG DÖR! XD


Jag saknar sommaren ffs.

Om de blir fest kmr det nog bli en hel del filmer & bilder den här gången. Tagga då va! <3

Simon du är så jävla underbar, den närmaste vän jag har oavsett vad du tror.
Du är bland de vänner jag haft längst och du betyder. Sure, ibland är du rent ut sagt sjuk i huvudet, men rolig är du. :)
Jag har sett dej gråta, jag har sett dej skratta. Och jag finns alltid här för dej oavsett vad du tror. Jag älskar dej vännen, vår vänskap kommer hålla för alltid va? Du har hjälpt mig så mycket, och jag vill hjälpa dej någon gång också.
www.zvenzon.blogg.se . Besök och ge sötnosen statistik va!


Igår satt man på psykstället igen, första gången på länge. Det var ganska tufft, med tanke på vad man tagit för beslut. Snart får vi en tid på polisstationen, gud. Jag är skräckslagen.
Sen det andra, men det blir väl soc som får ta tag i det. Efter flera år ger jag upp och då sviker jag väl familjen, jag splittrar den och krossar den. Men jag är trött på att leva i enlögn.


Sen har SImon som sagt fixat en grymt mycket snyggare design på bloggen, vad tycker ni om den? :)



Kommentater

Kommentera Emilia här:

Namn:
Kom ihåg mig!!

E-portadress: ([email protected])

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0