EC Träff =D


EC träff nu på lördag då va =D Tagga folket (: Klockan 12:00 möts alla vid apberget/plattan mitt på torget i umeå. Har ni frågor/funderingar, skriv. Vi har ingen direkt tidsram att hålla oss inom, hur länge den varar får vi se. TAGGA =D
Ja, jag är en nörd. Jag gillar att träffa nytt folk, sålänge de är trevliga.


Var nyss ute och rökte med Simon och Madde, och diskuterade lite allmänt. Trevligt, trevligt. :) Mindre trevligt att en viss person kallade en horfitta m.m. i morse. Sånt gillar man inte!  Speciellt inte att höra från någon som ändå betyder, trots allt den jäveln gjort. Inget namn nämnt.




Omg, jag har börjat lyssna på Fort Minor, skillz va (:
Tjohejtjolahopp nanana =D

Kommentater
Postat av: Niklas

Fort Minor är grymt bra!<33

2008-12-03 @ 13:38:18

Kommentera Emilia här:

Namn:
Kom ihåg mig!!

E-portadress: ([email protected])

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0