Damn it.



Gud, jag hatar fortfarande mig själv för ilördags. Ett förlåt räcker knappast, men jag vet inte hur jag ska gottgöra.  Simon ska jag gottgöra i helgen, och nej. Jag tänker inte hoppa i säng med honom eller någon annan.  Jag svek inte bara alla andra utan mig själv. Fan alltså. Men, jag orkar inte sitta och ältra det här i all evighet. En ide på hur jag ska gottgöra? kommentera den va! <3


Sen så blir jag så sur på mig själv. Jag gillar honom än, och att han hela tiden ska krama mig osv, jag vill ju också men wtf. Jag har mina 2 experter haha XD mina insiders. Jag försöker lyssna på deras råd om att inte vara så lätt, utan mer lite ...svår Jag vill inte att han ska betrakta mig som någon hopplös fjant han kan leka med när han har lust.  Sen att en 'kompis' fjäskar för honom och håller på om att 'jag gillar honom inte alls' fastän hon gör det, palla. En normal kompis använder inte ord som dra åt helvete, idiot osv. mot sina vänner. Dålig stil.

Sitterbtw me Simon, Julia och hennes vän Emelia nue. :) Ja, vad mer ska man skriva?
Jag har tråkigt.

Kommentater

Kommentera Emilia här:

Namn:
Kom ihåg mig!!

E-portadress: ([email protected])

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0