Umeå.


Yo :)
Förlåt att jag varit inaktiv, men har haft fullt upp.
I fredags sov jag hos mormor, det var evigheter sen jag ens träffade henne. Hon är faktiskt tuffare än sten, elr ja, nåt i den stilen. Tog det bara lungt o chillade, faktiskt lite skönt som omväxling måste jag erkänna.Sen på lördag träffade jag mamma för första gången på länge. Jag saknar henne faktiskt ibland, men vad kan man göra? Hon har valt och på det viset stött bort mig. Aja, igår for man till umeå och var på stan i ungefär 2 timmar och tog det lungt, innan man stack ut till Forslunda. Det verkade jättebra. Jag blev guidad av en som hette Anton tillsammans med två andra tjejer, och Anton var grymt snäll. Tjejerna också för den delen. :) Vi började med att titta in hos smådjuren, och tro det eller ej, men jag tog i en sköldpadda, lyfte en till och med. De är inte slemmiga som jag trodde. :) Jag klappade även ödlor, men ormarnafick mig att tuppa rätt av - nästan. Fyfan vilka motbjudande djur. Sen matade jag jordekorrarna, värsta söta. :) De hade jättemånga söta djur. Sen drog vi till stallet och körde ett varv runt med häst och vagn, men det blev mest pladder. Och btw, innan det fick jag leka modell. Haha. Någon tant som jobbade där sprang runt och fotade och började ropa och gestikulera samtidigt som hon skrattade med kameran i högsta hugg, så då fick man posa tillsammans med en jättesöt lurvtoss till hund. :) Bilden kommer kanske upp på deras hemsida, men man kan ju hålla tummarna att bilderna blev dåliga så man slipper. Sen drog vi väl runt. Lyssnade på pladder. Jag gick också ut med en jättesöt kalv, som sprang och bockade och var toksöt. :) Sen skulle jag köra en livs levande(nästan) traktor. Och Anton blev imponerad kan jag lova. Jag välte inte en enda kon, och han hade aldrig träffat ngn som inte gjorde det första gången så. :) Jag är född för att köra traktor helt enkelt. Aja, det var i alla fall en härlig dag, trots att mamma inte kunda motstå att skrika åt mig sista timmarna, men det kan man ta.

Kommentater

Kommentera Emilia här:

Namn:
Kom ihåg mig!!

E-portadress: ([email protected])

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0