Barn på nytt


Igår var vi i långbäcken typ hela dagen. :) Jisses, jag har inte skrattat/tjutit så mycket på länge. Först åkte vi skoter mot ngt ställe, fråga mig inte, mitt lokalsinne är lika med noll. Sen när vi kommit dit började Andreas klaga över att han ville till sin 'sten', så då¨var det bara att hoppa upp där man fick plats. :) Och Milla och Birdie sprang lösa bredvid, jisses vad snabbt Birdie kan springa!  Haha :)
 

Sen var jag så extremt roligt att jag satte mig och löste korsord direkt vi var framme. xD
Andreas försökte såklart impa på sina skoterskillz, måste erkänna att han är rätt duktig. Och Maria gjorde i ordning en mysig plats för mig att sitta på hahaha. :) Dock vart det lite drygt ute i vildmarken efter någon timme så när vi äntligen började dra oss tillbaka vare härligt. Halva vägen fick dock hundarna trängas med mig och Alma elr vad tjejen hette, vi var ju några stycken.

Sen tillbaka i Långbäcken drog Pasi och co med mig ut för att jag var tråkig och osocial, så vi åkte skoter uppför en megalång backe o fick med oss ombyggda bobbar så. :) Jag råkade självklart välja den snabbaste som ingen annan vågade sig på, haha. :) Sen gjordejag en upptäckt, den hade inga bromsar ( trodde jag! ) så man for omkull längst ner för att inte fara iväg ut på vägen. Gjorde illa fingret och fick snö innanför jackan o längst hela överkroppen, men gud vad kul. Jag kände mig som en liten unge utan problem. :) Samt några rundor sen började Pasi tackla mig, så jag tacklade såklart tillbaka och höll sen fast i honom så jag snodde lite extra fart. :) Dock tappade jag taget. Men nästa runda fick han allt igen! Jag fick till sist omkull han i farten mohaha^^ Gud vad kul iaf.

Sen när vi kom hem skyndade jag och Pasi oss för att hinna vattna vovvarna, vi har ju bara kring 30st, så det är ju kul. Och som ett boxslag i magen fick jag ont som fan, helt utan anledning och fick världens yrsel och svårt att se. Så, jag hoppade i säng tidigt med Birdie. :) Idag skippar jag att äta något alls och bara softar för att se om det går över, Fredrik som var här för några dagar sen varriktigt dålig, och Sara har vart riktigt dålig de senaste dagarna.
Och nu är det min tur. Great!


Btw red jag Barbacka på litur i förrgår. Grymt kul. :)

Sen behöver jag hjälp med att fixa menyn, jag vill inte ha den där nere. Så, hjälp mig och få en spark i rumpan. :)
Jag vet att du vill!

Kommentater
Postat av: Din Julia <3

Låter superkul :D

2009-04-16 @ 17:29:16
URL: http://ecliipse.blogg.se/

Kommentera Emilia här:

Namn:
Kom ihåg mig!!

E-portadress: ([email protected])

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0