LÖSHÅR FFS <3

löshår

Har nyss beställt hem detta totalt underbara löshår från www.odiumclothing.net , dock utan lilla mammas vetskap, men ska lbi kul att se hennes reaktion. :) Jag hoppas bara att jag kommer att passa i det! Funderar även på att färga en del av min lugg röd elr ngn annan rolig färg.

Vad tycker du om löshår? Och tror du att jag skulle passa i detta?
Samt vilken färg skulle du färga din lugg om du var jag? <'3

Idag ska man upp på Tannbergsskolan, där amn börjar imorrn. :) Första året, IV. Håller tummarna att jag lyckas kirra till betygen i år! Nu har man ju Linda, Julia, Simon och alla andra sötnosar i samma byggnad igen, underbart! <3


Wish me luck, babe. <3

Kommentater
Postat av: Kajsa som äger alla <3

Hur mkt kostare? :)

2008-08-24 @ 14:33:36
URL: http://www.kajsaphotography.webb.se

Kommentera Emilia här:

Namn:
Kom ihåg mig!!

E-portadress: ([email protected])

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0